onsdag 21 april 2010

SÄLJ!!!

jag fick iväg mitt första sälj idag precis innan jag skulle gå på lunch :)
jag känner mig så duktig :)
men jag stammade mig genom hela samtalet och efteråt va jag helt skakig
men var definitivt tvungen att berätta för alla :)
nu har alla grattat mig så det känns skönt :)
ego jag vet :D
och hon som egentligen har hand om oss eller ja gav oss utbildningen har också varit här och grattat mig och tyckte det va bra gjort :)
jag var tydligen först med att sälja så det känns ju riktigt bra för mig :)
och det tycker även alla på svenska sidan :)
så nu är de stolta över mig
men vem ska vara stolt över mig sen???
när jag kom bort för att berätta det för Alex och de andra höll hon faktiskt på att skriva ett rekomendationsbrev åt mig :)
alla ska få men vad är odsen att hon skriver just mitt när jag kommer dit :)
kommer verkligen sakna dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar