måndag 19 april 2010

Nya tider

ja idag började då det nya livet för mig

jag ska inte ta och yttra mig än men det är då en helt annan grej än vad jag är van vid det kan jag ju säga i alla fall.
men har fått nya tider vilket jag inte visste om men jag ska tydligen jobba 13-19 från och med nu men det är ju i alla fall inte kvälls passen längre vilket jag verkligen är glad att skippa :)
men hade inte sagt nej till morgonpass men det kanske kommer.... :)

men Sofie tyckte jag hade de bästa tiderna och när man ser på hennes sätt så förstår jag det :)
jag kan gå ut varje kväll och ändå sova lite längre på morgonen :)
och det är ju verkligen sant :)
kan ju vara bra till sommaren,

men just nu fokuserar jag på att fixa detta så inte jag också står utan jobb en dag...

men ska nog fixa mitt cv bara för säkerhetsskull :)
det är ju aldrig fel :)

nä nu blir det sängen för mig... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar