torsdag 15 april 2010

100 år sen sist

ja jag har verkligen mina perioder när jag skriver i bloggen :)
men ibland vill jag verkligen skriva men glömmer helt enkelt bort det
och ibland när något hänt har jag ingen tid att skriva om det
men nu kommer det en snabb uppdatering om vad som skett den senaste tiden :)

för några veckor sen fick vi en ny kampanj på jobbet, vi skulle sälja el-tandborstar :)
det va bara jag som gå till den samt ett gäng med nya personer, jätte trevliga allihop, men tyvärr fungerade inte den :( så de andra fick gå och jag fick gå tillbaka till Socks...
så där har jag nu suttit i lite mer än en vecka tror jag..
MEN igår, nä i förrgår så fick jag veta att jag ska börja på en Internationell kampanj nu i dagarna...

de sa först måndag nästa vecka men det kanske blir redan idag :)
så det blir riktigt kul i så fall :)
det jag ska göra är att sälja språkkurser till folk som anmält sitt intresse på en hemsida så jag hoppas att detta ska gå bra :)
jag kommer jobba i en väldigt liten grupp till en början med, det kommer vara jag, en spansk och en fransk så det ska bli kul för då får jag dels öva min engelska igen och så kan jag ju få igång min spanska hoppas jag :)

nu var det ju något mer jag skulle berätta men vad sjutton va det????

ja just det, vet inte om jag sagt det innan men i alla fall har vi skaffat katt :)
Vår alldeles egna Sugar!!!
hon är helt underbar och såå söt :)
lite jobbig ibland men det får man ta :) haha

en annan sak som skett är att jag kommer åka till sverige ganska snart för att kunna gå på lite barndop och umgås med min familj och vänner.. samt att jag ska ha SEMESTER!
känner att jag behöver det just nu..
kommer åka den 27 maj och stanna tills den 8 juni så det va en ganska lång semester men kommer säkert bli jäkligt stressat som vanligt men nu är det ju lite mer än en vecka som det brukar vara när jag är hemma och det inte är jul :)

man borde kanske ta och klä om så man kan ta och gå till jobbet snart och då få se vad som sker om det blir nya grejen eller Socks idag också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar