lördag 24 april 2010

vad gör det det om hundra år när allting kommer till

vaknade tidigt idag efter en mycket sen kväll igår...
men det gör inget för det va min kompis från Sverige som ringde och väckte mig och ett samtal från henne är alltid välkommet :)

så har varit uppe sen dess med bara lite mer än 5 timmar sömn och nu är det snart dags att gå ut igen :)
men vad gör det om hundra år när allting kommer till....

det va i alla fall väldigt skönt att vara uppe och inte sova bort hela dagen som jag brukar göra...

skulle varit på födelsedagskalas i parken idag men av någon konstig anledning blåste det bort från mitt huvud när jag gick ut på stan med Sofie :)
så vi har strosat runt Ramblan, Raval och Plaza Universitat idag i jakt efter att cafe i solen :)
men alla var ju så fulla och när vi hittade ett blåste det för mycket så vi gick tillbaka.... :)
hittade tillslut ett i Raval där vi satt ett tag och tog oss några kaffe :)
som vanligt sitter vi där till solen försvunnit helt och vi har bytt bord minst en gång :)

fick även se mina dansare idag samt en annan grupp med en snygging i gula byxor :)
han ska kollas in igen :)

sen va det dags att handla lite mat :)
och på vägen hem ser jag mitt nattlinne ute och går och både Sofie och jag börjar as garva :)
självklart!!! :)

Sofies reaktion va att det ser definitivt ut som ett nattlinne och ingen klänning så det passar dig mycket bättre :) så det va ju skönt att höra :)

men nu ska jag sminka mig och tydligen fixa en drink eller något så vi kan gå ut sen men det blir inget disco eller liknande för mig men en bar går jätte bra :)

måste ju se mitt A en gång till idag...
måste bara till lägga att han ser ut som en figur från The Simpson... vet dock inte vad han heter.. men tror han är en av elakingarna med stort hår.. ni fattar säkert vem jag menar om ni sett simpson :)

nä nu måste jag sminka mig klart :)

party time!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar