onsdag 21 april 2010

det gör mig så ledsen

jag vet att detta kanske låter helt konstigt men varje gång jag tänker
på att alla ska sluta på jobbet

ibland kan jag till och med få tårar i ögonen och det känns så konstigt att jag känner så

när jag ser dem på jobbet så blir jag både glad och ledsen för även då tänker jag på snart kommer de inte vara där utan då kommer det vara tomt på den halvan
och jag ser inte dem igen...

visst jag kommer säkert träffa dem men inte på jobbet..

jag vet inte hur jag ska få ner hur jag känner i text men det är ingen skön känsla i alla fall..

men jag vet att många av dem tar det bra och att de har lite andra planer så de kommer klara sig men jag vet inte hur det blir med mig...

men nu ska jag bege mig till jobbet igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar