torsdag 29 april 2010

mina funderingar

ja jag har verkligen börjat fundera på olika saker...

ju mer man letar och söker desto mer finner man...

måste bara inflika att jag nu gjort över hundra samtal idag...
men det betyder inte att alla nummer varit rätt :)
hihi
många har varit fel nummer som inte ens finns men suttit och slagit dem i alla fall har jag gjort :)

åter till det andra....

som sagt ju mer man letar desto mer information får man fram om saker man inte trodde kunde vara sant.. eller jo sant kunde de vara men inte attd et skulle ske ju den eller de personerna.. trodde definitivt att jag skulle vara en av dem men icke, istället sitter jag här i Barcelona och jobbar och har ett bra singel liv :) vilket jag verkligen älskar :)

nä får fortsätta en annan gång med detta ämnet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar