fredag 30 april 2010

Miss them already!!!

jag kan höra hur de skrattar och klappar händer men jag vet inte vad de gör :(
vill ju också vara en del av deras sista dag...
men istället sitter jag här i min ensamhet och ringer...
visst jag är jätte glad att jag har ett jobb inte det... men hade gärna tillbringat de sista dagarna med dem i och med att när de slutar idag så försvinner de...
inte från barcelona men från jobbet...
så jag kommer verkligen sakna dem!!!
men imon ska en del av dem komma hem till mig och vi ska grilla och ha det kul... :)
men nu blir det inte bara vi utan det blir en hel del fler för vi skulle egentligen haft en annan grillning på söndagen men det funkade inte så vi tar det tillsammans men det blir kul i alla fall...
the more the merrier :)
men efter jobbet blir det i alla fall öl så får vi se sen vart kvällen tar vägen...
sitter redan men en huvudvärk som kom tillbaka när jag varvde ner och kom till jobbet, men jag mår väl som jag förtjänar... hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar