torsdag 29 april 2010

Fredag! nää det är bara torsdag

det va precis då jag kände när jag gick till jobbet idag...
vet inte varför men fick verkligen för mig att det va fredag men det är det ju inte..
och tur är nog det för i så fall hade det varit sista dagen för mina svenskar här på jobbet
men nu är de ju faktiskt kvar en ytterligare dag :)
hade det varit fredag så hade jag ju fått lön dessutom och det har jag ju inte fått :(
men den kommer imon :)
så då ska jag upp tidigt och fixa en massa :)
med andra ord göra av med en massa pengar :P
vilket jag är duktig på :)
ska verkligen bli skönt att få lön och ha helg för så ska jag bara njuta av sol och ledighet men vet också att jag kommer ha en massa att göra men det blir kul :)
veckorna går så fort nu förtiden och jag vet inte vart tiden tar vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar