onsdag 30 mars 2011

kassa dagar!

ja den sista tiden har utav någon okänd anledning varit helt kassa och idag ska vi inte tala om...
de senaste dagarna har det varit sjukt fint väder ute men jag har legat inne i min säng hela dagarna efter att jag kommit hem från jobbet och verkligen inte gjort något annat än ätit mat och andra grejer... mat har faktiskt varit nyttig :) blomkål, broccoli, morötter och lök som jag kokt lite och sen stekt/wokat och till de har jag haft lite ost och någon form utav kött :) riktigt gott! har dock blivit dålig i magen utav det, varför vet jag inte.. och idag har jag så sjukt ont i magen så det kanske är något annat som spökar också, dessutom har jag någon konstig form utav värk som känns precus som mensvärk men grejen är ju att jag inte har någon mens och ska inte ha den ä på flera dagar... har haft lite ont nu hela veckan men idag är fan värst... får nog ta några värktabletter sen och krypa ner i sängen!

jag har dessutom varit sjukt trött hela veckan, trott att jag ska dö när klockan ringer vid 6 på morgonen och minns knappt alla larm som gått när jag äntligen ser klockan och verkligen måste stiga upp... känt mig som en zoombie på jobbet, börjar äntligen bli pigg när man ska gå hem och inte känt mig så social på jobbet heller och så ska man försöka hålla humöret upp när man talar med kunderna...

idag höll jag på att börja gråta på jobbet när jag fick ett mail om något som jag gjort fel, eller det va inte fel egentligen och som tur va hade jag Andreas där som skulle ta hand om det. och sen fick jag ett annat mail som jag inte alls fattade men det får jag ta imon...

när jag tog cykeln hem så höll jag på att börja gråta dessutom så något har definitiv blivit fel i mig just nu... och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska försvinna... men jag hoppas att det går över till helgen eller något för jag vill inte missa fler dagar utav underbart väder...

som sagt har jag legat i sängen hela tiden då jag typ inte somnar på kvällarna och därför inte fått så mycket sömn och försöker få på dagen men det funkar inte så bra det heller... Men nu ska jag nog gå och laga lite mat tills imon...

1 kommentar:

  1. Du kanske är hängig och så bara för att du snart ska packa hemåt.....jag tänkte på ledsamheten och så, magvärken kan väl inte bero på det? Men vad vet jag?

    Hoppas att du kryar på dig, kram...

    SvaraRadera