måndag 7 mars 2011

första dagen på veckan

idag vaknade jag vi d 7 första gången och tycket det kändes så konstigt att inte stiga upp... men sen när klockan ringde 9:15 så ville jag inte stiga upp för det va ju så skönt och så tyst ute på gatan då det va en helgdag här nere, så jag låg och snoozade i en hel timme innan jag steg upp och gjorde frukost men sen va det inte så mycket tid kvar innan det va dags att gå till jobbet.

jobbet har faktiskt gått bra idag även om jag fick lite mycket att göra vid vissa tillfällen då jag måste ringa upp kunder och sen fungerar inte systemen när jag behöver dem så får göra det sen, men det löser sig alltid :)

som vanligt hade jag massa jag ville skriva men det försvinner som löv i en storm, men en sak jag tänkte på när jag åkte hem från jobbet va hur skönt det hade varit om jag va själv hemma vilket det känns som man aldrig är längre även om jag sitter i mitt lilla hörn utav lägenheten och när jag kommer hem så är det faktiskt ingen hemma men nu vet jag inte hur jag ska njuta utav det för det hade ju passat mycket bättre när man slutar runt 15 och inte när man är hemma efter 19 för då är ju kvällen nästan slut i vilket fall :) men som sagt det är alltid skönt att vara hemma själv... undra hur sommaren ska gå då??? kanske ska göra som mamma sa igår och sätta en dörr uppe vid hallen så jag kan stänga den :)

men nu är det fisen och jag hemma och vi har det bra men min hals väser det runt så fort jag är hemma, men det är inte för att jag är förkyld utan för att det är så kallt i mitt rum, fryser just nu och mina fötter är som isbitar... :( det är väldigt synd för jag känner inte för att klä på mig massor när man här hemma utan vill kunna gå runt i myskläder och inte några stora strumpor och andra varma kläder.

ska nog ta och hämta lite te och fixa med tvätten och sen blir det sängen med fisen och en bra film tror jag nog allt... även om jag älskar mitt CSI, men CSI New York har jag inte så många avsnitt kvar utav och Miami är inte färdig nedladdat än :( men jag jobbar på de :)

sen ska jag nog skriva ner lite om vad jag ska hitta på med mamma och pappa när de kommer hit :) ska bli så kul att ha dem här igen och då ska det inte bli lika mycket turistande som sist, men ändå en del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar