fredag 18 mars 2011

många underliga ting

hon va där jag kan nästan slå vad om att det va hon som stod utanför och rökte och pratade med Simo, men jag är inte helt säker då jag bara kollade lite snabbt och när vi gick ut vilket va en minut senare kollade jag bara ner i marken... dum som jag va kollade jag inte ordentligt för att bli säker, tänk om det inte va hon då har jag ju lagt ner en hel del tankar på något i onödan...

Tjejen jag tänker är så klart den där norska bruden so A håller ihop med men som han inte vill erkänna för mig att han har... Själv har jag inte några känslor eller begär efter A så länge jag inte träffar honom eller när jag träffar honom och han bara är sig själv och inte börjar flirta eller ger hintar på annat håll, för då smälter jag är öppen för alla förslag...

just nu vet jag inte ens om A är i Barcelona eller inte då jag inte sett han på snart 2 månader.. bet att han åkte till Marocco i slutet utav Januari men sen vet jag inte och jag har faktiskt inte frågat rakt ut när han ska komma tillbaka och idag jobbade Simo, såg inte röken utav A i alla fall men får ta och ta reda på det snart...
vill träffa honom en sista gång...

Nästan hemma stöter jag och Ida en snygg kille med en normal till stor hund... men det är inte grejen utan bakom den snygga killen springer världen minsta hund, jag och Ida sett i alla fall:) det va e lite valp och den va sååååå söt!!! jag hade kunnat ta med mig valpen och killen hem utan problem :) valpen hade så små ben som pinnade på i högsta hastighet :)

Nä nu blir det Bones och mys med Sugar och tankarna på annat håll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar