söndag 13 mars 2011

något är fel...

för tog en promenad på Ramblan nyss och där är fullt utav turister i sina linnen och shorts, verkligen turistiskt och dessutom verkar de tro att sommaren är här. Själv gick jag i min vinterjacka, visst solen sken och det va underbart men inte så varmt så man kan gå i linne... det är lite att överdriva även för mig... men förklaraingen är nog ganska enkel egentligen, jag är sjuk och då är det ju inte så konstigt, allt började med att halsen krånglade som vanligt och sen har det bara gott utför och nu sitter det en stor klump i halsen och jag känner att det kan bli värre... så idag, även om det är fint väder ute så blir jag inne för att kurera mig så jag blir frisk igen för orkar verkligen inte vara sjuk.

så idag blir det ännu mer varmt te för att lindra halsen samt en massa filmer :)

balkongdörren står på glänt även om det blir lite kyligt i rummet men man behöver frisk luft och jag känner att det va ett tag sen det kom in någon frisk luft i mitt rum. ser dock mattorna som ligger på balkongen och är genom våta efter gårdagens regn, så ska nog ta och slänga dem när de torkat och sen lägga ut nya... har ju några till och kan ju lika gärna använda dem innan jag slänger dem :) är ju ingen i min närhet som vill ha dem i alla fall och inne skulle de bara ligga i en hög tack vare Sugar, eller man kanske ska lägga en på golvet så hon får mer att leka med :) allt för min lilla älskling :)

nä nu ska jag fixa lite te och lägga mitt iste på kylning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar