tisdag 22 mars 2011

kyligare tisdag

lite kyligare ikväll då det har blåst idag vilket är synd annars tror jag att det varit lika fint väder som i helgen :)

dock ville jag inte gå till jobbet idag när jag tog en morgonkaffe med Ida på Starbucks och det va underbart i solen och jag bara njöt och sa nog 10 gånger att jag inte ville gå till jobbet :)
jag som aldrig har några problem att gå till jobbet men när solen skiner finns det inget som är så härligt som att sitta och njuta utav den och speciellt på vår kanten när den precis kommit och man kan känna det i hela kroppen :)

just nu ligger jag och kollar på en serie som min syrra rekommenderade utan att hon vet om de ;) hon trodde dock inte att hon skulle fortsätta kolla på den men det kommer jag göra, dels för att jag älskar läkarserier samt att de pratar spanska i den och det gör den mer speciell för mig då jag förstår vad de säger även om det inte finns någon text på de avsnitt jag kollar på :)

att jobba 12-18 har definitivt sina för och nackdelar, fördelarna är ju definitivt att man får sova på morgonen och man skulle kunna gå ut och festa och ha sig om man vill men det gör ju inte jag mitt i veckan just nu i alla fall. men nackdelarna börjar göra sig påmind just nu, då man missar i princip ALLA soltimmar i veckan och kvällen kommer så sjukt fort när man väl kommer hem så hinner man bara laga mat och sen är det typ kväll och ska man inte ut och festa så hinner man inte med så mycket mer... men nästa vecka blir det lite dag pass igen.. :)

nu ska jag fortsätta kolla på Off the map :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar