söndag 3 april 2011

helgens lördag

denna lördagen bestod utav flera olika aktiviteter som alla va helt underbara :) bäst va dock eftermiddagen på terrassen, men tar det senare :)
Dagen började med att åka till Ikea för att Ida och hennes rumskamrater kunde få deras nya lägenhet och så fick jag Ida till att åka buss i barcelona för första gången och det gick ju bra :) och GUD så de handlade men det va riktigt kul och vi kände på vägen dit att det skulle bli en fin dag :) och så fick vi en härlig spansk frukost med croissant och kaffe :) och gud vilka goda croissanter de har på Ikea :) jag handlade dock inte alls mycket, bara 4 olika saker och en påse påskeskum i svensk shoppen så det blev en relativt billig Ikea tur för mig för omväxlings skull :)

när vi väntade på bussen fick jag se att de hade satt upp så man kunde se klockan och tempen och då stod den på 26 grader! vilket är helt otroligt! :) Det är ju bara början utav april och sommaren verkar vara på ingång med stora steg :)

Väl hemma blev det 2 timmar på terrassen där termometern stod på närmare 30 grader så det va helt underbart :) dock räckte det för jag fick grymt fin färg och hade därför tänkt vara på stranden idag och ev ta årets första dopp men så blev det inte då det är molnigt...

dock efter soltimmarna va jag helt utslagen för man är ju inte van vid denna värmen men gud så härligt det va i vilket fall :) så det blev lite slapp i sängen ett par timmar för att senare dricka vin med Sofie, Lisa och Laura och även Silvio gjorde oss sällskap efte r hans jobb, sen gick vi för att fira en gemensamkompis på Dusk och där blev det faktiskt 2 hela mojito och det va ju inte igår jag drack de men gud så gott det va :) men sen räckte det för mig kan jag säga...

gick hem och somnade väl efter 4 något och vaknade idag vid 10:30 med den värsta huvudvärken ever och ute vad det mulet så la mig igen och sov till, hör och häpna 13:30!!!! vilket är sjukt ovanligt för mig men huvudvärken va borta och jag va utsövd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar