lördag 26 mars 2011

Våfflor med grädde och sylt

japp igår bjöds det på våfflor med grädde och sylt hemma hos mig då det va våffeldagen och Marie bebådelsedag. till detta dracks det diverse olika saker, jag hade så klart mina älskade jordgubbsdrinkar :)

dock va det väldigt dåligt med foto tagning så fick faktiskt inte en enda bild under kvällen :( kameran åkte dock fram i ytterdörren men det är ju inte mycket att skylta med...

men kvällen va ändå väldigt lyckad och jag hade kul som vanligt när jag umgås med de bästa!

vi tog en tur mot Sugar där några vänner väntade men jag har nog aldrig varit med om att det varit så mycket folk där så vi gick vidare och vandrade mest runt, Ida va super trött så till slut gick vi hem så hon kunde hämta sina grejer och ta metron hem, vi drack dock inget ute och det va nog ganska bra, måste spara mina pengar! såg för typ en vecka sen att jag hade ganska mycket pengar kvar och bara för de så försvann de på bara någon dag och har ingen aning om vart de tog vägen...

så det va typ allt som skedde i går och idag är det super fint väder ute, men jag sitter här och pratar med Sandra och alla andra sover typ :( men ska snart göra en paj till i eftermiddag så måste börja så den blir klar... städade allt efter festen igår när jag kom hem men nu måste jag hänga ut tvätten och starta en ny maskin.. samt leta efter mina leggings som är borta :(

ja just det.. träffade ju Mr A igår och det va himla trevligt :) pratade lite mad honom och han va lika gullig som vanligt... mår alltid så bra när jag ser han och han är på de humör han va igår...
såg även Fahd där vid Sugar men då höll jag mig borta.. inte för att jag inte vill träffa honom utan för jag vill inte träffa dem båda samtidigt.. fast det är nog bara jag som har en fix ide om det... grejen är att när jag väl träffar Fahd eller ser honom så vill jag ha A desto mer.. det är helt sjukt... men när jag gick hem slog en hemsk tanke mig... den dag jag åker kan vara de sista jag någonsin ser utav Mr A... det är en hemsk tanke och jag mår skit dåligt utav att tänka på det så måste fixa en lösning och få ett bra slut på allt... kom på två bra låtar igår som passar in på mitt liv just i går kväll, men de tar jag lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar