söndag 6 mars 2011

härliga söndag :)

solen skiner och det ser ut som jätte fint väder men jag sitter i mitt rum och funderar och tänker... borde egentligen ta mig ut men har fruktansvärd mensvärk som kommer och går och det är ju inte så kul när man är ute på stan dock hade det ju varit sjukt skönt ute i värmen istället för här inne i mitt rum där jag fryser.

men kanske får ta och ta en promenad trots allt, men just nu pratar jag med min kära mamma och vi diskuterar hur man ska komma igång med motion men vi har väldigt olika syn på det hela så man blir lite irriterad när hon inte lyssnar på hur jag vill göra utan hon tycker att hennes sätt alltid är bäst och att de är inte de sättet jag vill komma igång på... så det lär nog bli en hel del diskussioner så får ta det när det kommer sen för nu har jag en hel del planer i alla fall på vad jag vill göra i mitten utav maj..

nu blir det mer te och lite mer funderingar kring framtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar