onsdag 29 december 2010

snön ligger tjock på gator och torg

sitter hemma hos mamma och pappa och har precis slagit in de sista julklappar och även ett par presenter för strax ska jag bort på födelsedagskalas hos en söt liten tjej som fyller 4 idag :)
Grattis lill tjejen!!!

så snart blir det en massa stim och stoj och självklart ska kameran med :) måste ju en hel del fina bilder på alla barnen och på de nybyggda i huset :)

igår va vi i kalmar och shoppade lite efter många om och men kom vi dit... varken mamma eller jag mådde så bra, jag har fått hörselgångsinflamation igen så har inte alls mått bra och igår va en hemsk dag men idag känns det mycket bättre och det är ju en himla tur :)
men det blev ju lite kläder som vanligt inne på Gina så nu har både mamma och jag lite nya kläder men dock får inte allt följa med ner till Barcelona denna gången men jag överlever... blir mest mat som får följa med ner denna gång :) orkar inte ha en så tung resväska.. har ju typ alltid övervikt!!! och just nu saknar jag min lillfis Sugar!!! men snart är jag hemma hos henne men undertiden får jag njuta av mina små guldklimpar här hemma hos mamma :)

Julhelgen gick prima förbi med en massa roliga stunder med familj och andra när och kära.. trots att man va sjuk :( men det är ju inget ovanligt när jag är hemma... och det är verkligen sjukt kallt här, så har fått köpa nya fina stövlar som ska med ner så nu lär jag aldrig mer frysa om fötterna :) och tur är väl de :)

snart är det nyår och ett nytt år tar vid och vi får se vad det bjuder på, kommer dock bli väldigt lugnt för min del, bara njuta utav familjen, årets julklapp och mina sista dagar av ledighet i Sverige innan en ny arbetsvecka tar vid på måndag...

när man kommer tillbaka ner har man en hel del att ta itu med.. att det alltid ska ske en massa saker när jag är borta och aldrig kan någon fråga mig först.. nej nej.. jag får hela tiden finna mig i det... jag är helt enkelt för snäll hela tiden.. så typiskt!

nä nu ska jag klä om, skita i vad som sker i lägenheten då jag vet att Sugar är i tryggt förvar hos en kompis och nu bara gå på kalas och göra det bästa utav de också :) trots att jag vet att vissa inte ens vill ha mig där.. men jag gör allt för de små liven och deras mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar