måndag 13 december 2010

ny vecka och nya åtaganden

idag vill jag verkligen inte gå till jobbet för har blivit dunder förkyld och jag som trodde att det värsta hade gått över men tji fick jag... va bara värre idag och huvudet värker också... så blir strax att klä om och trycka i sig lite piller så man orkar med en dag på jobbet... vi får se hur det går annars får jag i värsta fall gå till läkaren imon men jag är ju jag och det betyder ju att jag kommer jobba hur sjuk jag än är för orkar inte gå till läkaren... men men.. vi får se vad som händer...

på jobbet går det helt okej och jag tycker att det är kul att gå dit och även om jag inte säljer bäst så vet jag att jag verkligen gör mitt bästa och att de kunder som verkligen köper de vill ha det i alla fall.. ochd et är huvudsaken tycker jag :) funderar och vänder och vrider om jag ska söka till kundtjänst eller inte, men då skulle jag ev börja där när jag kommer tillbaka så måste väl höra med min TL idag kanske.. fast de flesta vet ju att jag vill det och många tycker att jag är kundtjänst redan så blir nog så...och man kan ju sälja där också :)

om man räknar med idag så är det bara sju jobb dagar kvar sen bär det av till sverige :) det ska bli så kul att träffa alla igen samt att verkligen få lite jul känsla även om jag lyckats ganska bra här i alla fall när det gäller shoppingen :) tror jag handlat julklappar till alla nu :) är väl egentligen bara några små saker kvar som familjen beställt så det ska inhandlas denna vecka men det löser sig ska ni se :) måste bara ta och börja packa så jag vet att jag får hem allt och att det inte blir för tungt... :) vilket det nästan alltid är...

som jag känner nu så kommer nog detta bli en utav de bästa jularna på länge :) det tråkiga är dock att mamma jobbar men det löser vi med att ha så mycket kul vi bara kan under den tid hon är vaken och hemma :) och som det ser ut nu så kommer jag nog hinna träffa alla jag vill träffa när jag är hemma och jag tror mamma och pappa kommer bli så glada över den julklapp de ska få av mig :) och jag är glad att jag kan ge den till dem :) om det nu bara kunde vara den 22:e snart så man kan åka hem... men har ju en del att fixa så inte för fort än :)

nä lika bra att sätta igång och göra sig klar... och jag ska försöka bli bättre på detta med att skriva här men det säger jag varje gång men jag menar det varje gång också... nu ska jag bara hitta något och klä på mig... vet att det är skit varmt på jobbet så inget för varmt bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar