tisdag 21 december 2010

bara shönheten kvar :)

japp då var väskorna packade mer eller mindre... :) stora väskan är låst och klar... handbagaget är så gott som klart och sen är det bara de små saker jag ska fixa imon bitti kvar sen kan jag ge mig ut på ett nytt äventyr :) och nu ska jag kolla klart på Brothers and sisters samtidigt som jag skriver klart mina recept som är en 4 stycken skulle jag tro :) och just nu börjar det bli riktigt varmt i mitt rum också men det är ju bra :)

ja just de, föna håret eller ska jag strunta i de?? ja vi får väl se hur det blir om jag orkar eller inte men jag ska strax sova måste ju komma upp imon... men att sitta här blir ju inte klart så får nog göra något åt de :) men det är ju så lätt att man fastnar vid datorn när man har en massa annat att göra....

blir nog att jag skriver hur resan hem var när jag sitter i mamma och pappas soffa och bara myser utav julkänslan :)

borde kanske smörja in min hud också så att den inte trillar av i kylan :) är väldigt väder känslig när det gäller kyla så det är nog en bra ide också... och så helt plötsligt är listan lång igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar