tisdag 21 december 2010

sista rycket

om man skulle ta och sätta lite fart nu har ju lite att göra innan sängen kallar... även om jag är ganska trött redan då jag varit uppe sen 9 och bara sovit dryga 6 timmar men det tar vi igen imon :)

Har ju några recept kvar att skriva och så lite packning på de och sen fixa maten tills imon... men det går nog snabbast av allt skulle jag tro :) i och med att det regnade idag så var ju de kläder jag skulle ha med mig blöta så nu torkar jag de viktigaste på värme elementet men jag litar inte riktigt på de där...så håller noga koll... :)

men nu kommer ju min klurigaste tanke... vilka kläder ska jag ha med mig??? har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska åka i men jag vet nog åt vilket håll det litar i alla fall och det är ju en början :)

har ju inga Ugly Betty att kolla på längre så fick nöja mig med sista avsnittet av Desperate Housewives och snart blir det även Brothers and Sisters medan jag flockar och har mig sen blir det nog en bra film som avslutning :)

nä nu ska jag verkligen sätta fart.. ja just de... fick gå tidigare från jobbet idag vilket va himla roligt :) men det förstörde mitt schema lite för när jag har mycket tid på mig då tar allt helt plötsligt dubbelt så lång tid att göra.. vilket inte är så jätte bra... men men snart är jag på g :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar