onsdag 15 december 2010

inte men väg precis

just nu bygger Sugar en grott i min säng men det är så mysigt att se på när hon har sina tokiga upptåg :) hon är alltför gullig, den lilla bus loppan :)

men det va bara det roliga i detta inlägg, för just nu går verkligen allt emot mig... är inne på 6:e dagen minst med huvudvärk och inget tycks hjälpa :( dessutom är jag dunder förkyld och dricker nu en massa dundermediciner och ska snart gå och köpa en ny sort jag fick tips om på jobbet och den funkade faktiskt så jag klarade mig igenom dagen igår och det va ju skönt :)

annars är jag allmänt trött och skulle lätt kunna sova dygnet runt och både igår och idag har jag somnat om efter det att klockan ringt men vaknat ganska snart och insett att klockan faktiskt har ringt... vilket är en himlans tur måste jag säga :) men nu i flera dagar vaknar jag utav att den där nedrans väckarklockan går igång och det är ju Sugar som startat den men den ringer i en hel jävla timme och det fattar jag inte... men den ligger mitt under min säng och det är inte så lätt att komma åt den som folk tror så den får helt enkelt ligga där, jag har varken ork eller lust just nu att ta tag i den...

just nu sitter jag med ett finger som bultar utav själva f*n rent ut sagt... någon hade lämnat en glasskärva i vasken som satt sig rätt i ett av hålen, så när jag diskade drog jag mitt finger rätt igenom den så det bara pissade blod och ont gör det också... men har nog slutat blöda i alla fall.. men gjorde ju inte min dag bättre precis... men varför tar man inte bort glas ur vasken om något gått sönder?? det är frågan för mig just nu... och det är väldigt konstigt för det är väldigt ofta glas i vasken eller ja det va det förr i alla fall men ingen visste någon om de... precis som om det kommer dit av sig själv... märkligt är vad det är och just nu gör det jävligt ont också...

strax ska jag gå till apoteket och sen vidare för att köpa frimärken så jag kan skicka alla mina julkort så de kommer fram innan jul :) det hade ju varit kul i alla fall om de flesta fått dem innan jag kommer hem :)

1 kommentar:

  1. Den som diskat kanske inte märkt att glaset har gått sönder? Ni kanske har en massa söndriga glas i skåpet?

    Ja, jag vill ha ditt julkort innan du kommer hem :)), själv ska jag skriva mina i morgon när jag är hemma sjuk, men jag kommer inte skicka något till dig i spanilonien....:)) Det är ju ingen vits med det, eller hur?

    Kram systeryster, nästa vecka är det jul...

    SvaraRadera