tisdag 21 december 2010

mot jobbet :)

och där va sista Ugly Betty avsnittet slut och jag är nästan klar med alla recept, men hittade ju två till så blev lite mer att skriva men så kul :)
detta får mig nästan att bli sugen på att börja plugga igen men då måste det vara något som jag verkligen gillar och det jag gillar har ju alltid varit mat och bakning så kanske ska ta och fundera på det igen.. hmm vem vet det kanske blir något vettigt av mig till sist i alla fall :)
nä nu måste jag nog slänga på mig lite kläder, hämta lunchen och sen dra till jobbet...
ja just de,
måste ju hitta ett par andra skor att ha idag då stövlarna bara gled runt på gatan när jag va ute innan och dessutom vill jag ha dem torra när jag ska flyga imon :)
och imon blir det upp riktigt tidigt så hoppas att jag kan somna ikväll men det löser sig nog :)

nä nu måste jag springa annars får jag springa till jobbet och känner inte riktigt för det idag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar