tisdag 21 december 2010

imon gäller de :)

imon bär det va mot svinkalla sverige, men det ska bli riktigt kul att träffa alla och jag börjar verkligen komma i julstämning :)

Men gud va de tutar utanför på gatan nu då... det blir ju lite störigt när man sitter här och försöker fixa saker... och nu va de igång igen och de står precis utanför mina dörrar... och inte nog med de, det REGNAR!!! eller det vekar så i alla fall, få kolla mer innan jag går ut och fixar de sista sakerna.

men just nu sitter jag och kollar på Ugly Betty och skriver ner lite recept som jag hittat nu när jag ändå inte kunde göra en massa julgodis så letade jag recept istället för att ha till ett annat år :)

har inte skrivit så mycket på sista tiden men tänkt göra det men bara inte blivit av och igår kväll när jag skulle sova och inte kunde :) så kom jag på en sak som verkligen stämmer... jag kom på att jag har nog aldrig riktigt varit kär, har väl haft mina förälskelser men inget mer än så... vet inte riktigt varför jag tänkte på det igår kväll men jag gjorde det i alla fall...

nu har jag varit uppe i snart 2 timmar redan och har inte gjort alls lika mycket som jag borde gjort så får nog ta och sätta fart nu... men det va något mer jag skulle ha skrivit idag men kommer verkligen inte på det just nu men hade det på tungspetsen i morse men är redan borta... så när detta avsnitt är slut så ska jag klä om och ge mig ut en sista sväng på stan för att skaffa det som saknas just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar