torsdag 11 november 2010

Sverige här kommer jag...

har ikväll bokat biljetten hem till sverige över jul :)
så nu är det säkert att jag kommer fira jul och nyår där, det enda som saknas nu är tågbiljetten hem från köpenhamn men den ska fixas inom kort :)

och när jag sen är hemma ska jag ta en massa fina jul och vinterbilder :)
det ska bli så kul :)

sitter nu och pratar med min mor över skype och hon berättade precis en super rolig grej :) haha
hon har tydligen någon som bor i hennes öra som tuggar och har sig :)
men tur att hon ska till doktorn snart :)

men det är skönt att veta nu i alla fall att jag ska åka hem...
så nu kan man börja planera vad man ska göra under de hektiska dagar som det alltid blir men lika kul för de :)

kommer ju vara lite kalas också som ska hinnas med samt ett nyår som blir lugnt vad jag vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar