måndag 8 november 2010

3 timmar

3 timmar och lite till har jag ägnat åt att prata med mina underbara vän där hemma :)
fick dock veta lite tråkiga saker först som jag nu kommer ha i mina tankar den närmsta tiden men annars har vi verkligen ventilerat våra liv eller ja mest hon och jag fick höra en massa som jag missar men tar igen på våra små pratstunder...

jag är så glad att jag har henne i mitt liv och jag hoppas verkligen att hon stannar, men vi har klarat oss hittills med några små skavanker men alla kan ju inte vara perfekta :)
jag vet hur lätt vänner kan glida bort och hur man helt enkelt växer ifrån varandra men vi tycks inte kunna göra det, men mycket hänger nog på att vi båda kämpar på våra egna sätt för att verkligen få det att fungera...

om inte Internet hade krånglat hade vi nog fortfarande pratat på men det va nog något undermedvetet som gjorde det då båda borde sova...

så nu ska jag sova och fundera på livet vilket jag alltid gör efter ett samtal med henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar