lördag 27 november 2010

längesen nu...

idag är en konstig dag... har typ sovit jätte konstigt hela natten, vaknat vid fler olika tillfällen och kollat på klockan och då har det bara gått en timme eller max en och en halv... men så vaknade jag vid 10:20 och va pigg vilket är väldigt ovanligt så det va ju bara att stiga upp och göra frukost...
och nu sitter jag här och pratar med Sofie på mallorca och pratar en massa goa minnen som alltid :) saknar henne i massor...
nu har dagen börjat spinna på och klockan bara rinner iväg och jag har inte gjort så mycket vettigt, vilket inte är så ovanligt :) Sugar har kommit in och är en liten bråkstake som ska bita mig och springer runt och skriker... men jag tror hon tycker att det är skönt att jag är hemma och att det är öppet på terrassen även om det är jävligt kallt ute nu... ja vintern är verkligen på även till barcelona just nu... vilket inte är så speciellt kul men när de väl tänder alla underbara julbelysning över allt i stan så blir det härligt och man då kan gå och köpa lite julklappar för då infaller verkligen den rätta julstämningen :)
idag ska jag nog gå och små fixa lite saker, som att inhandla lite saker så jag kan baka imon och sen ska jag hitta en stor burk till Sugar mat då hon bet sönder påsen med kulor igår så måste lägga dem i något annars har jag kulor på hela golvet...
samt att jag ska börja packa inför sverige så det inte blir sista minuten som vanligt :) men om det inte sker då så är det ju inte jag :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar