söndag 7 november 2010

Gratis är gott :)

I fredags va det ingen vanlig fredag utan det va super fredag med en massa roligheter efter jobbet :)
så för en gångs skull gick jag inte hem efter jobbet utan följde med alla ut, vi va väl typ 20-25 pers som gick samlade som ett gäng turister :) haha
men vi gick i alla fall till en bar som hette Pippermint men först trodde vi att den va stängd för det va så mörkt men efter ett tag gick någon och kollade och den va öppen :)

jag har ju redan lagt in bilder från den kvällen och där ser man de jätte glas vi drack :) först vi in 5 st av 6L glasen :) och lite senare två av det största på 13L, så totalt drack vi tydligen 56L vilket inte är illa :) men det bästa av allt va att ingen betalade utan vi fick det av företaget :)
tydligen fick hela bygget det då men endast för att vi, mitt gäng är så duktiga, eller kanske inte jag men de andra som jobbat längre :)

en rolig grej va att jag blev riktigt full :) ja det va faktiskt kul men det tog väldigt lång tid hem kan jag säga :) tur man hade sällskap :) men en sak jag fortfarande inte vet hur det skedde är hur jag fick med mig en cowboy hatt hem?? jag vet att de delade ut dem inne på baren men jag fick ingen vad jag minns men på hemvägen hade jag en... men kul i vilket fall för nu hänge den på väggen och jag kommer aldrig glömma den kväll :) dock saknar jag ett sugrör jag hade tänkt ta med hem för det va så långt men en annan gång :)

va hemma redan 23:45 men har ju ingen aning om när vi gick.. sista bilden med kameran är tagen strax efter 22 så allt däremellan och vägen kändes dubbelt så lång som i vanliga fall och mycket vingligare :) hihi

det va en kanon kväll i alla fall och som tur va blev jag inte bakis men det tackar jag pizzan och vitlöksbrödet för :) va dock väldigt trött igår... men ser fram emot fler sådana kvällar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar