lördag 27 november 2010

dålig men härlig vana

den sista tiden har jag börjat hänga på baren nedanför jobbet och dricka öl med jobbarkompisarna efter jobbet :) och visst det är väl inte bra för varken figuren eller kassan men det är trevligt och vi har kul och man kommer verkligen in mer i gemenskapen och igår va inget undantag :) och som vanligt slutar det med att vi är samma gäng som sitter kvar sist och pratar och skrattar och dricker upp all den öl som står överallt på borden som folk lämnat... men det är inte så äckligt som det låter utan det är full flaskor som står på boden som inge druckit ur.. slattarna får vara kvar i både glas och buteljer :)

fast igår kom jag inte hem efter den baren utan hamnade på Rosa Negra och drack en hallonmojito!!! super duper god :) samt åt en nacho men den va inte så god... tacka vet jag prinsessa 23 när det gäller nachos:)

men när de andra skulle vidare till jag vet inte vad så drog jag hemåt och precis då började det regna lite smått så jag va väldigt glad att få gå hem men sen vet jag inte om det började regna mer eller om det bara va de små dropparna men jag va ju hemma i lugnets trygga vrå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar