söndag 7 november 2010

från början då...

låt oss börja från början helt enkelt :)

veckan har bestått av jobb från måndag till fredag och jag kan väl inte säga att det gått kanon, men och det är ett stort MEN i torsdag fick jag en vändning sån hette duga... :)

det första passet i torsdag gick inte alls bra så jag frågade själv om jag fick samlyssna på killen bredvid för han hade redan gett mig lite tips, så jag lyssnade på honom i 30 min och sen va det rast och efter det fick jag köra själv igen :) och då fick jag in två enkel sälj :) skit kul och så skönt att sälja... men visst gick ju inte lika bra som för alla andra...

men sen va det dags för tredje passet och då jäkla smällde det till :) totalt på hela passet fick jag iväg 3 dubbel sälj och när jag fått de två första va jag jäkligt nöjd för då hade jag fått min första provision vilket skulle blivit 24 Euro men sen fick jag iväg ett dubbel sälj till och hamnade då på totalt 8 sälj vilket gav mig 40 euro :) så jäkla lycklig kan jag säga :) och det fick jag in bara några minuter innan vi skulle sluta så min "chef" sa att jag fick ta det lugnt den sista stunden innan vi skulle sluta :) så skönt och så lycklig :)

gick dock inte lika bra i fredags men fick i alla fall iväg 4 st.. vilket är bättre än noll och jag gör verkligen allt jag kan.. jag kämpar verkligen... men måste nu komma på något som verkligen funkar för mig så jag kan sälja på alla kunder :)

men imon är det en ny vecka och vi får se hur det går nu och vad som sägs under våra samtal med vår coach imon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar