söndag 7 november 2010

Helgen är snart över igen :(

denna helgen har gått fort som vanligt men har för en gångs skull har jag gjort lite nytta i alla fall :) fast en helg ska ju vara väldigt lugn det är ju då man ska vila, viket jag gjort också :)

jag har inte skrivit några blogginlägg på länge så tänkte ta och uppdatera lite nu men istället för ett långt inlägg som vanligt så tänkte jag ta och göra flera små istället vilket gör det lättare att läsa... så det ska jag försöka göra oftare, små inlägg ofta helt enkelt :)

denna helgen tog jag kameran med mig ut och tog lite bilder i olika delar av stan :) ska jobba med dem lite senare idag så det kommer säkert upp några här senare, om inte så finns de på face :)
blev även en tur till Ikea igår men det va så mycket folk så vi handlade bara i Svensk shoppen :) så fick en massa onyttiga saker med mig hem... hade dock velat ha prinskorv men de hade de inte :(

Idag är dessutom Påven på besök så det är fullt med poliser överallt!!! de är verkligen överallt och det finns ju så klart några som är emot det som vanligt så lite uppståndelse här och var också... tydligen ska Påven vara vid Katedralen idag och sen dra vidare upp mot Sagrada Familia och runt där för att sen gå in... runt omkring va det fullt med stolar och storbilds tv samt en massa högtalare och så...

men som sagt bilder från helgen kommer senare ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar