söndag 14 november 2010

jag vill också...

för någon timme sen såg jag senaste avsnitt av Ensam mamma söker och jag är helt såld på programmet och jag önskar verkligen att jag kunde få ha en sådan kille någon gång som alla verkligen gillar och som gillar min familj och framför allt älskar mig och mina tokigheter :)
alla verkar så lyckliga och killarna är helt underbara jag skulle själv inte kunna välja då jag redan nu älskar dem alla på ett eller annat sätt

sitter nu i mitt lilla mys hörn i min säng :) har typ alla kuddar bakom ryggen och jag har det riktigt mysigt med en bra film dessutom, Eat Pray Love med Julia Roberts och än så länge är den riktigt bra :) min syrra såg den tidigare ikväll fast på bio och hon sa att den va bra och man märkte inte alls att den va över 2 timmar lång :) och det gillar jag verkligen :) hihi

fast just nu skulle jag gärna haft någon här som jag kunde kollat filmen tillsammans med och hela dagen har jag faktiskt önskat att jag inte vore så ensam, men det har jag ändå varit...
vid många tillfällen idag har jag saknat Fahd, att han inte är här, men mest har det nog varit för att jag behöver närhet på ett eller annat sätt och närhet över msn funkar inte riktigt på de sättet som jag vill... :(

det är ju en svensk med i filmen :) Tuva! Hon spelade nora i Skilda världa :) jag kan dock inte stava hennes efternamn men det är något på N... det är kul att de är i Rom med tanke på att jag också varit där så vissa saker känner man igen :) riktigt härligt! älskar Italien så måste åka till fler ställen och ev till Rom igen för jag vill se mer :)

idag har faktiskt varit en speciell dag måste jag säga... har bland annat tänkt en hel del på barn och hur gärna jag vill ha en liten bebis... och frågan är nu om jag ska luckas med det innan jag åker eller om jag kommer stå på samma ruta när jag kommer tillbaka till sverige...lite andra saker som snurrat runt i huvudet idag har varit hur jag ska ha det i min lägenhet samt allt jag ska göra eller ja allt jag vill göra om det finns tid till det...

nä Gud va jag saknar Italien just nu... de äter deras underbara pizza just nu i filmen så jag vill bara tillbaka dit och njuta av allt det underbara :)

1 kommentar:

  1. Om du lyckas med att få till en bebis innan du åker till Sverige??????????????

    Tänk dig för, systeryster!

    SvaraRadera