torsdag 13 januari 2011

sjukt trött

dagarna rullar på som bara den och nu har jag suttit själv i två dagar och det går bra även om jag har en massa frågor men vill vara säker så jag inte gör några fel helt enkelt, och det är ju det viktigaste tycker jag i alla fall... idag hade jag en kund som till sist la på luren för han va inte nöjd med det jag sa men jag gjorde mitt bästa... missade sista rasten och så satt jag över för att göra klart den sista kunden... det blev även strömavbrott på vår sida idag, bara KS inget borta på TM och det va ju lite kul.. allt blev bara svart och jag satt mitt i ett samtal men men det är sådant som händer...

jag gillar i alla fall det jag gör och nu börjar jag känna mig relativt hemma i systemen och så men nu måste jag få igång säljen också men det kommer nog.

Kullen som utbildade oss, Andreas han har en ny grupp nu på 30 pers och idag sa han till mig att han saknade mig och en annan tjej från min grupp för vi frågade hela tiden så han visste om vi hängde med och så.. men denna gruppen så sitter alla bara tysta, frågar verkligen ingenting... och det är ju kul att man är saknad och blir ihåg kommen :)

är dock väldigt trött då jag inte är van att klockan ringer vid 6 varje morgon som den gjort snart i två veckor och har inte ens haft helg än.. så imon kl 14:00 har jag äntligen HELG!!! och det ska bli så skönt... så på lördag ska jag sova tills jag vaknar :) och sen bara njuta!!
dessutom är det rena rama våren här nere just nu, så allt är underbart men jag väntar på bomben så ska inte plocka bort alla vinterkläder än... :)

satt och kollade lite bilder på facebook innan och jag vill så gärna ut och resa har jag kommit på, just nu är sjukt sugen på en safari resa i afrika... det vore himla kul... men så lockar ju en riktig shopping i New York... relaxing i Thailand, eller varför en inte road trip genom USA som avslutas i Los Angeles... ja drömma kan man ju allt men detta är väl vad som står på min önskelista i resväg.. dock ska det bli en trip till mallorca nu i vår det har jag verkligen bestämt nu :) måste bara kolla när det passar bäst för både mig och Sofie :) måste ju kolla så man inte kommer olämpligt :)

nä nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite NCIS och andra serier... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar