lördag 8 januari 2011

Oh happy day!!!

oh happy day, when Jesus.....

ja riktigt en sådan bra dag är det kanske inte men när jag tänker på dagen som varit är det den enda låt jag kommer på så antar att den varit ganska bra i alla fall :)

fått lite bra nyheter idag och det är aldrig fel så dessa ska jag verkligen följa upp med glädje :)

just nu skriver jag så pennan glöder, för att få klart mina renskrivningar utav anteckningarna jag gjort denna vecka men det går sakta men säkert... försökt skriva lite varje kväll men brukar få en katt mitt på blocket jag ska skriva, precis som nu :) hon är så gosig för det är ingen hemma under hela dagarna så hon utnyttjar tiden väl för att få sin uppmärksamhet och kärlek :) men det gör mig inget alls...

imo är det dags för provet runt 15 och sen vet vi om jag klarar mig eller inte.. hoppas hoppas, så håll alla tummar för mig nu :)
men jag tror faktiskt att jag börjar greppa det nu, men man vet aldrig...
under hela utbildningen har det varit jag och några andra tjejer som frågat och antecknat en massa och de andra har mest suttit tyst.. och idag när vi övade i programmen så frågade jag säkert 40 gånger men hellre en gång för mycket än en gång för lite och sen är det ju så att man lär sig ju inget om man inte frågar...
han som håller i vår utbildning höll med mig när jag sa att jag tror jag har fattat programmen men sen vet jag inte om han va ironisk eller ej för han är sjukt rolig och har konstig humor och jag blir glad av att vara i hans närvaro... en sådan person kan jag spendera många och roliga timmar med :)

Sugar är som sagt själv hemma hela dagarna och det är ju synd om henne men jag tycker faktiskt att det är lugnt och skönt att det bara är hon och jag hemma för det mesta :) Sofie är i Sverige nu och Silvio har inte varit här på några dagar, han va dock här nyss men gick igen så det är jag och Sugar mot världen...

pratade med mamma idag lite om vad som sker i mitt liv och hur läget är allmänt och på vissa plan och hon undrade hur jag stod ut ibland men jag är ju för snäll av mig och säger kanske inte ifrån så ofta som jag borde, utan har det imon mig, men ska nog börja med det men är ju inte så lätt när ingen är här... jag ska göra något åt det en vacker dag... ja jag funderar också över det ibland men har väl blivit så van att jag vet hur personerna fungerar och lever mitt liv efter det och håller mig i mitt rum så slipper jag bry mig, är väl lite så det blir... men det ska som sagt bli ändring på de... vi tar ett steg i taget för att nå mitt mål :)

för 2011 är mitt år!!!

nä nu ska jag nog fortsätta med att skriva så jag har allt klart tills imon och det är nog lika bra att starta en film för annars finns risken att jag sitter här hela tiden och bara skriver och surfar på saker jag verkligen inte behöver kolla på just ikväll... Prov imon och det måste jag klara!!!

kom på tidigare idag att jag inte hört av mig till Fahd sen jag kom tillbaka till Barcelona och när jag va i Sverige hann jag inte riktigt med det så han fick ringa mig för han va orolig, men får ta tag i honom imon efter provet för har verkligen inte tid eller ork till det nu... och han har ju inte direkt försökt nå mig heller så han vet nog inte riktigt vart jag är fast att jag talat om när jag skulle komma tillbaka... men ja ja nu måste det bli mer plugg...

känns verkligen som om man är tillbaka i skolan och detta är kul så har verkligen inga problem med detta men frågan är hur jag skulle palla det att börja plugga ett helt program??? ja det tål att funderas på.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar