fredag 21 januari 2011

har faktiskt planer för kvällen

fredag kväll och har äntligen bestämt vad som ska ske, blir en drink eller två på Sugar med J.J för att bara chilla då jag känner att det är i behov av lite ventilering efter denna vecka som varit :) inte för att veckan varit jobbig men ändå.. den har gått sjukt snabbt och igår trodde jag det va onsdag så fick en liten chock när jag kom hem och upptäckte att det va torsdag och bara en vecka kvar tills Ida kommer :)

Idag fyller min brors fru år, så har skickat hem ett kort, kanske lite sent men det kommer fram i alla fall och imon fyller min moster och på måndag mina kusiner så alla kommer få kort även om de inte kommer på rätt dag men det betyder ju i alla fall att jag inte glömt dem :) i början va det ganska ofta men nu blir det allt mer sällan vilket är synd :( och nu blir det mest vid födelsedagar och det är ju bara om jag kommer ihåg dem eller om jag kommer ihåg att köpa kort som visar bjag också kan glömma ibland fast jag tänker på det :( lite roligt är att jag köper nästan alltid kort med Barcelona på istället för vanliga grattis kort, men ingen skulle ändå förstå vad det står då de står på antingen spanska eller katalanska :) så nu vet jag inte vilka kort jag skickat till vilka men de får ju kort i alla fall och det är ju tanken som räknas, eller?

idag på vägen hem passade jag på att köpa mig min egen födelsedags present, fast kanske inte för att jag brukar använda dem men de luktade så gott och jag får väl helt enkelt börja använda dem mer och det va ju rea så fick ju två till priset av en kan man säga för det va 50% på dem :) samt att jag fick ett litet prov på en ny parfym de har :) så upp till bevis om den luktar gott :)

Body Butter från The Body Shop, Brazilian nuts och Passion fruit :)

passion är min nya drog just nu, verkligen älskar allt som har med det att göra, fast det känns konstigt att säga passionsfrukt för jag är van att säga Maracujá :)

nä nu blir det en dusch sen något litet att äta så magen inte är helt tom då man inte lagat middag idag... måste planera nästa veckas mat imon men det tar jag imon :) sen kanske man ska ta något att dricka också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar