måndag 10 januari 2011

Kundtjänst

Japp jag klarade provet igår :)

så sjukt nervös jag va men det gick bra och jag klarade det så idag va det dags att sätta igång och ta samtal :) va även nervös inför detta men efter ett samtal är man igång igen, vi satt två och två så man kunde hjälpa varandra och det va skönt och kul.. men det va tur att det inte kom så många samtal i alla fall så man hann med att ventilera lite mellan samtalen..

däremot är jag sjukt trött efter alla dessa dagar med utbildning och ingen ledig dag så min kropp och hjärna är helt inställd på helg nu men får allt vänta tills på fredag kl 14 då har jag äntligen HELG!!! och det ska bli så skönt! men jag slutar ju 14 hela veckan nu så man har ju hela dagen att bara njuta och nu när solen är uppe och det är typ vår här :) helt underbart :)

idag gick jag till Lidl efter jobbet för att kolla om de hade kvar hårfönen som jag hade tänkt köpa och det hade de :) jag köpte en locktång där i förra veckan så tog och funderade lite på hårfönen och nu är den min :) och den va jätte bra!!! och även locktången så det är definitivt mina bästa köp i år :) och de va inte så dyra heller, runt 20€ styck...verkligen helt fantastiskt och det roliga är att de är från desperate housewives, så deras logga är på dem också och det passar ju perfekt just nu när jag kollar på de senaste avsnittet :)

äter upp mina sista, lite sega pepparkakor mer hjälp utav en tub Ädelost :) men gud va starka pepparkakorna va, det va inte innan.. kanske för att de legat ett tag nu... men men nu är de snart slut :) bara ett år kvar och mycket kan hända under den tiden...

nä nu måste jag sova för är sjukt trött och imon ska vi nog sitta själva och då måste man ju vara på topp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar