måndag 17 januari 2011

kisse miss

affärerna har precis börjat stänga för kvällen och jag funderar på hur jag bäst avslutar denna kväll... lite smått hungrig, så frågan är om man ska ta något och äta eller sova?? fick ju ingen frukost i magen idag så ligger ju ett mål efter så kanske lika bra att äta något.. vet redan hur det är när jag lägger mig hungrig, det blir en natt med dålig sömn...

va hos en veterinär innan ikväll och bokade tid men sen efter mycket pratande här hemma så hjälpte Silvio mig att avboka tiden och istället ska vi söka efter fler veterinärer och kolla olika priser och ev andra alternativ då detta va lite dyrt men sjukt fina lokaler och trevlig personal som till och med kunde engelska, läkare dock inte de i receptionen...

så vi får ta några dagar till med vår lilla skrikhals men det börjar lugna ner sig nu... så till nästa gång ska det vara fixat så ska fixa det så fort som möjligt, samt att jag ska passa på att vaccinera henne... lika bra att göra allt på en och samma gång :)

nä nu blir det lite mat, några serier och sängen :) klockan ringer 6 imon också och då ska jag gärna komma upp innan 7 så man hinner med lite mat på morgonen också :) och är det fint väder så kanske man ska ta en promenad med kameran också :) om inget annat får det följa med på onsdag då jag funderar på en strand runda med J.J

det ska bli nice... lite tråkigt nu att vi jobbat olika pass :( så riktigt kul att hon bytt några dagar denna vecka så idag gick vi hem från jobbet och för det första höll vi inte på att komma därifrån idag :) man jobbar så mycket individuellt att när man väl slutar så träffas man och snackar en massa :) men jag tror att J.J jobbar dag nästa vecka så då kan vi gå och senare även cykla tillsammans hem till e början med är lite för trött för det på morgonen :) eftersom vi ändå ska åt samma håll så är det kul att kunna ha sällskap...

som sagt mat och sängen va det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar