tisdag 11 januari 2011

det går framåt

dagarna går relativt fort och nu är det bara 3 dagar kvar innan jag har min efterlängtade helg :) inte för att jag vet vad jag ska göra men jag är ledig så ska nog sova :)

jobbet går fort som vanligt, men inte så mycket samtal men blir nog mer så småningom, vi satt även två och två idag då alla inte har sina inlogg och så, det är både bra och dåligt för när man lyssnar och man vill säga vissa saker så kan man inte och man vill klicka i programmen för att kunna lösa saker och ting, tjejen som satt med mig idag lyckades få riktigt kniviga grejer men det löste sig till slut men jag ville så gärna flika in med lite grejer men samtidigt är det skönt för man har någon mer som hört samtalet om man själv inte skulle förstå... fast jag satt själv ett tag och hon svarade på ett mail som vi fick idag som va en övning och det va ju kul men det va bara enkla saker men det kommer nog svårare kan jag tänka mig.. är fortfarande inte helt hemma i programmen och allt som ska skrivas och så men det kommer... idag jobbade jag med två fönster parallellt med varandra och det blir lite snurrigt ibland när man inte hunnit skriva klart i den ena då är man rädd att man gör fel men idag gick det bra.. :)

tror jag ska lägga mig en sväng och vila och se senaste avsnittet av Pretty Little Liars, sen får vi se om jag sover eller vad som händer men behöver vila lite känner jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar