torsdag 5 maj 2011

visst ja!

kom på att jag glömde ju det allra viktigaste :)

det jag har fått är för det första min ROSA påse från Shana :) handlade där efter att mamma och pappa åkt och då fick jag den :) vet inte vad det är som är så speciellt med den egentligen för utom att den är rosa men när jag såg den första gången ville jag så gärna få en och nu har jag fått den :)

det andra som äntligen är min är en SUGAR burk :) det är en redbull fast Sugars eget märke, och de har jag velat ha så länge också men det är ju som så att de öppnar alltid burkarna för att de häller upp den innan men inte idag när Ida beställde vår andra drink så när hon kom tillbaka till kuddhörnan fick en burk åka direkt ner i väskan och den kommer vara värd guld i mina ögon och en väldigt viktig sak för mig som minne från Sugar, dock finns det tusentals minnen därifrån men de flesta finns i mitt minne och ingen annanstans ;)

som sagt Mr A va på väldigt bra humör idag, men inget hände men bara det gör kvällen extra minnesvärd och och blir då på bra humör :)

dock va det en ny skit ful brud utanför som bara hängde, har ingen aning om vem hon va men A vände sig om hälsade jätte glatt på mig när hon stod där så vet faktiskt inte och det irriterar mig en aning men det verkade i alla fall som att den norska bruden inte va där idag:) fast hon va här i helgen för Ida såg henne och jag såg henne i torsdags då A hade med henne till Sugar en sväng när han inte jobbade, men jag brydde mig inte jag va bara ute efter handgranaten då :)
vilket jag fortfarande är men vet inte hur jag ska hitta han då han inte är på sugar när jag är där :(

en annan viktig sak, eller ja viktig vet jag inte men något som är bra att minnas är att idag har en ny image och det är "Ida fixar", dock har jon haft den ett tag men nu är det svart på vitt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar