fredag 13 maj 2011

Så va dagen kommen

Fredag 13:e maj, kl 10:08

Ja då sitter man här sin sista dag i Barcelona, och vad hade varit den perfekta sista dagen?? jo en dag på stranden och en underbar kväll med sina älskade vänner, men vad sker? Jo jag är super förkyld med feber och huvudvärk och en massa att göra då jag inte flyttat allt som ska till Ida :( känns så dumt att lämna kvar en massa till henne, det är ju nog att hon ska passa min älskade Sugar och ha mina saker, men nu sitter jag och funderar vad det exakt är som är kvar att flytta och det är nog inte så mycket trots allt, men då jag inte packat än så är det en del kvar och helst hade jag velat sova just nu, trots att jag nyligen stigit upp.

Ska ta och träffa Linda snart för en frukost Frappe och sedan måste jag till jobbet och hämta min slut check :) och hinna lösa in den och sätta in mina pengar. Men jag är så trött, äter värktabletter och förkylningspåsar, men det känns inte som att de funkar denna gång men det tar sin lilla tid.


Jag hade nog aldrig kunnat föreställa mig att denna dagen skulle komma och jag vet egentligen hur det känns, ena sekunden är jag ledsen och helt förstörd för att jag ska åka och andra stunder är det helt okej.. har nog bara inte fattat att jag verkligen LÄMNAR Barcelona, men jag ska ju komma tillbaka i sommar så ser det mest som en lång semester.


Men nu ska jag göra mig klar innan Linda kommer så hon slipper vänta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar