fredag 13 maj 2011

Te stund har guld i mun

Fredag 13:e maj, kl 15:30

sitter nu och har ätit pannkakor och dricker en kopp te, en påse som jag hittade bland mina saker och denna påse har jag sparat i flera år! I alla fall 3, har för mig att jag hade med mig det ner och det finns inte mer :( det va Lipton's pyramid-te med smak, Morocco :) självklart! Haha jag trodde inte att det skulle vara någon smak kvar men gud så fel jag hade.. det va massa smak kvar och nu blir jag så ledsen att jag drack upp den för det är ju så gott! Fattar inte varför de tagit bort den, samt att de tagit bort en annan smak som jag också gillade, Tahiti


Sitter verkligen och njuter utav denna koppen och jag önskar att jag kunde dricka hur måna som helst just nu speciellt när man är sjuk och bara vill ligga i sängen och ta det lugnt, men istället har jag massa att göra men nu ska jag njuta utav de sista i koppen och ta lite värktabletter och sen fortsätta packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar