fredag 13 maj 2011

Fredagen den 13:e :)

kl 16:03

Fy fan vad jag är seg! Har så ont i huvudet, måste ta en värktabletter till snart och skulle väldigt gärna sova lite, men hela sängen är full med väska och grejer som ska ner i väskan.. linda trodde inte att jag skulle få plats med allt och om jag får det så ville hon veta hur mycket övervikt det blir :) jag tror att det inte kommer vara så farligt utan att det kommer vara mitt handbagage som kommer väga mer med tanke på allt som ska vara i den :) men det är ju saker jag inte kan packa i den andra väskan, jag tänker inte packa min dator med tillbehör eller min kamera i en stor väska.


Idag är det som sagt fredagen den 13:e och det är ju en bra dag så hoppas att det blir en bra dag lite senare i alla fall och ikväll ska det bli en bra kväll med goa vänner och en sista utgång till mina två favorit ställen :) Sugar och Boulevard!! men kommer även hinna med lite pantermjölk på baren Avesta!


Skulle egentligen åkt med min lampa och fläkt till Ida idag och den sista kassen men jag kommer inte hinna eller orka, så kommer helt enkelt få lämna det till henne så hon får hämta det när hon har tid, samt att jag kommer lämna pengar till henne så hon kan ta taxi hem med grejerna :)


NU måste jag packa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mamma väntar på att jag ringer imon och säger att jag missat flyget men det tror jag inte alls att jag kommer göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar