lördag 28 maj 2011

GO BARCA!!!

sitter i soffan hemma hos mamma och pappa och kollar faktiskt på finalen mellan FC Barcelona och Manchester United och självklart hoppas jag att Barcelona vinner :) det är nästan viktigare för mig nu att de vinner än när jag va där nere för då visste man att de spelade hela tiden och man märkte om matchen va bra eller inte tack vara alla som verkligen följer dem... men tänk vilken stämning det hade varit nu nere på barerna och ute på stan.. de har storbildstv på flera ställen och i natt så hade det varit fest natten lång och ja det hade varit en sådan härlig stämning! :)

annars har jag haft en väldigt trevlig dag med Sandra då vi varit nere hos Malou för att fira hennes lilla tös som blir 5 år idag :) herre gud va tiden går fort!
och om en vecka har vi kalas här med dryga 30 gäster som jag ska laga mat till, inte så farligt om man är hemma och så dagarna innan men nu har jag fått mitt schema och nu ska jag gå bredvid hela nästa vecka och kan inte ändra dag på fredag då Pontus tar studenten fredagen efter och sen den helgen så gifter sig Malou och Felipe :) vilket ska bli himla kul :) och då har jag huvudansvaret för att maten kommer fram och det ser snyggt ut samt att jag ska ta kort på alla gästerna innan maten ska fram så det blir massa att göra men det blir också väldigt kul :)
Fick veta idag att jag är placerad vid ett par singel killar var av en kille som pratar spanska :) så det kommer bli himla kul :) haha

nu är det halvlek och jag ska dricka upp mitt te som inte är så varmt längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar