lördag 7 maj 2011

Sista helgen :(

japp så va den kommen och det gick mycket fortare än jag hade tänkt mig men nu är den här och det är en helg där det blir all in! :)

Igår va det sugar som vanligt som gällde och lika trevligt som vanligt :) och Mr A va på bra humör och då vet ju jag vad som händer ;) sen hamnade vi på Nevermind en stund och då sprang jag ut för att leta efter en person men då träffade jag på min handgranat, han har ju ett namn också :) Felipe:) så vi ska träffas på måndag han och jag så det ska bli kul! det förgyllde hela min kväll kan jag säga :) men sen drog vi till Opium och det va kul, men inte så bra musik som jag hade hoppats men hade kul i alla fall. Till sist hittade jag en riktigt fin kille som jag dansade med och han va som en Ruben-kopia :) så nu vet jag hur min framtida man ska vara, men jag få leva med endast minnet utav honom då jag inte ens vet vad han heter, men det va det värt, för vad är det för mening att alla för någon nu när man ska lämna om bara ett par dagar...

idag har jag knappt sovit för va hemma 7:20 och va väldigt pigg så somnade nog till runt 8, och efter det har jag vaknat till och från tills jag gick upp någonstans mellan 12-13 sen blev det en runda på stan med Ida och J.J och J.J's syster :) det blev lite inköp men det va välbehövliga kan jag säga :) men nu är det dags för mat!!!

till förrätt denna underbara lördag blev det en avokado med honung och en mozzarella med salt och olivolja :) riktigt gott måste jag säga :)

men nu blir det att äta lite vanlig svensk husmanskost, ugnsbakad falukorv med potatis, lite för att hedra pappa då han verkligen älskar det :) och det är kul med lite vanlig mat om man kan kalla det de :) sen gäller det ju att äta upp det jag har i frysen nu innan jag ska åka hem...

och sen ska jag sova lite så man orkar med ännu en kväll ute :) och så ska det ju bli en härlig jordgubbsdrink ikväll också, lika bra att passa på för vem vet när man får en nästa gång :)

Dock har jag en katt som är sjukt kelen och trött för det är det enda hon har gjort idag så ska gosa lite med henne efter maten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar