fredag 13 maj 2011

sista rycket

nu har jag tagit lite förkylnings medicin och borde snart bli pigg, ska även ta och blanda den med en jordgubbsdrink med extra mycket vitaminer :) dessutom har en stor sten trillat från mitt hjärta och det är att jag nu har 40kg jag kan packa för fick lite smått panik innan då jag upptäckte att väskan va sjukt tung! och att jag hade massor med saker kvar! Jag har visst sjukt mycket saker måste jag säga, hade inte riktigt upptäckt det innan, så ringde och bokade mer vikt och sprang sen och köpte en väska :) ville ju inte direkt råka ut för att behöva öppna väskan och slänga saker... det vill jag verkligen inte... måste nu bara ta och kolla vad det är som väger så sjukt mycket i den stora väskan.. för tycker inte att jag packat så mycket tungt i den... men ska flytta över en del och bara lägga i några extra klädesplagg så sak nog de problemet vara löst :) men gud va skönt i alla fall att det blev löst! :)

eftersom Bloggen inte funkat idag har jag skrivit mina inlägg vid sidan och nu postat dem :) vilket känns skönt för idag är en sådan dag så jag verkligen ville skriva.. men ensak jag funderat på är vad jag ska göra med min blogg nu när jag åker till Sverige för detta har ju varit en Barcelona blogg och hur ska den kunna vara de när jag inte ens är i staden längre...??? den får nog helt enkelt ta en paus tills dess att jag åker hit igen, oavsett om det blir på semester eller för evigt... jag får nog starta en annan hemma i sverige men undra vad den ska heta, men den får nog handla om hur jag anpassar mig till det nya livet :)

nä men om jag ska ta och duscha och sen packa det sista, för håret måste torka och fönen är nedpackad, kanske kan låna Sofies, hon har ju lånat min så många gånger innan :)
En sak som är säkert är att jag hade varit mångmiljonär om jag inte varit en sådan shopoholic, det är sant, mamma hade öppnat min garderob hemma och bara kollat för den va full, och då har jag inte bott hemma på ca 6 år... det säger ju en sak... och här nere ska vi inte tala om det jag trodde inta att jag hade så mycket men det har jag.. slänger massa saker som jag kanske borde slängt tidigare men jag kan inte slänga saker det går bara inte!

Nä en dusch Evelina!

1 kommentar:

  1. Ja du systeryster, kan instämma i det här med shopalcoholic. Vi hade både varit mångmiljonärer om vi hade skärpt oss. Jag har ju slutat att köpa så mycket, nästan inget alls, förutom godis....och vin förstås..men visst blir man arg på sig själv när man tänker tillbaka på hur man har betett sig ekonomiskt.

    Men man lär sig så länge man lever...ska bli roligt att få träffa dig! Kram...

    SvaraRadera