torsdag 5 maj 2011

Finally I got it, twice :)

Gud vad det finns mycket att berätta och som hänt den senaste tiden :) jag har alltid lika mycket i huvudet som jag vill skriva och perfekta inlägg bildas i huvudet men tror ni de kommer ner i bloggen??? nix!

för att göra en snabb summering så firade jag påsk på Mallorca med Sofie och hennes Sambo Michael, det va lite dåligt väder men verkligen en semester för mig :) sen kom jag tillbaka och då va det dags för mamma och pappa att komma hit för att kunna ta med lite utav mina saker hem till sverige då denna era börjar närma sig sitt slut. Att ha de,m på besök va verkligen härligt det känner jag nu men man ska aldrig ha för mycket utav det goda och det är ju en sak att ha dem här och en helt annan att bo med dem.. idag har pappa satt upp mig på två nya lägenheter hemma i Sverige så i får se hur det går och sen beror det ju lite på när jag få tillbaka min lilla etta som jag redan nu känner är för liten för mig...

sen efetr att de åkte hem i tisdags det vill säga igår så var det dags att bege sig tillbaka till jobbet och hade å endast 7 arbetsdagar kvar, och de är nu nere i 5 redan :) men väl tillbaka på jobbet upptäcker jag att ingen fått lön så det är mycket prat om det och folk är smått desperat då ingen har pengar kvar... men igår började folk få lön och idag på förmiddagen skulle alla fått även vi som inte har Sabadell men när jag kollade efter jobbet hade jag fortfarande inte fått några pengar, så får kolla imon bitti innan jobbet och har jag inte fått får jag säga till dem.. själv klart vill man ju ha sin lön när man ska ha den... dessutom måste jag betala hyran snart.. tur vi har lite längre tid på oss i alla fall :)

när det gäller utgång är sista tidens utgång många inplanerade då det blev nästan 2 veckor utan det.. :( så idag blev det Sugar med Ida och det va härligt! Inte så mycket folk och en Mr A som va på väldigt bra humör, vilket fick mig att vara nära tårar flera gånger då jag tänkte på att det bara är en dryg vecka kvar här sen vet jag inte om jag någonsin kommer se eller prata med honom och det känns verkligen tungt :(

men nog om det för tillfället får ta med sentimentala uttalande imon för nu måste jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar