fredag 16 juli 2010

varmt och uttråkad...

sitter med en kaffe i handen och fläkten står på och en vatten spruta i andra handen...
här är varmt!!!
vet inte vad jag gjorde innan jag hade denna sprayflaska...
jag är helt beroende av den just nu...
men det är så skönt :)

idag måste det verkligen ske... vi måste boka om vi nu ens ska komma iväg någon gång :)
och går det som jag vill hamnar vi både i Rom och i Lissabon :)
så just nu kollar jag upp vad man kan se och göra i respektive stad :)
jag vill verkligen åka :)

Sugar ligger och sover så gulligt i sängen och jag önskar ibland att jag vore en katt så jag också kunde sova så där mysigt :)
men samtidigt då kan man ju inte göra alla roliga saker som jag gör :)

jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva men jag känner verkligen för att skriva en massa...
kanske borde skriva på min story..
har en massa att lägga till men vet inte riktigt var jag ska börja för just nu består den av en början några delar i mitten och ett bra slut...
och däremellan ska en massa in :)
för den är inte klar på långa vägar :)
ska nog ta och fundera lite på vad jag ska skriva,
har i alla fall svalkat mig nu med en skön dusch ute på terrassen :)

mitt nya favorit ställe under dagarna :)

2 kommentarer:

  1. Mysigt att åka iväg ju! Har alltid velat besöka Rom men jag tror att kan vara lite för varmt för sight-seeing där just nu!

    Hoppas ni hinner boka och kommer iväg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. har samma känsla för min fläkt! hehe...
    ha det underbart på semestern!

    SvaraRadera