tisdag 20 juli 2010

uppe men utvilad???

igår kväll kunde jag inte somna... låg och kollade på hur många avsnitt som helst av Gilmore Girls och klockan va säkert 4 innan jag somnade... va trött men kunde bara inte komma till roa och somna... Sugar sov sen länge i sängen bredvid och hon va så söt :)
men nu är jag uppe... och första gången jag vaknade va innan 10.. trodde dock att klockan va mycket mer men vände mig ändå bara om och sov lite till, men efter en stund ringer klockan som jag glömt bort att jag ställt och då va den bara 10 :) snacka om att jag blev förvånad :) och nu ringer den igen för nu är klockan 11 och då ska jag definitivt vakna men kunde inte ligga kvar i sängen innan så jag steg upp i alla fall :)

men nu måste jag nog fixa lite frukost för mår inte alls bra nu så det är lika bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar