måndag 26 juli 2010

tillägg

har suttit och fikat med Ida i fyra timmar idag... :)
vi pratade mycket om lördagen och lite andra saker också men kom alltid tillbaka till vår underbara natt :)

men något som jag definitivt hade glömt va hur jag tappade bort min kamera inne på sugar...
jätte kul grej måste jag bara säga :) hihi

när vi äntligen bestämt oss för att gå så upptäcker jag att min kamera inte ligger i sitt fodral i väskan och ingen annan verkar heller veta var den är...
vår går och kollar där vi satt men ingen hittade något, marockanen va och frågade i baren om de sett den. Undertiden satt Ida och jag vid dörren och Ida va helt bergsäker på att någon av killarna hade tagit den...

men vem vill ha en söndrig kamera tyckte jag...
hela tiden pratade vi ju engelska förutom när Ida trodde de tagit den :) så de visste hela tiden va vi och vad vi tänkte, de tyckte också det va konstigt att den bara va borta då vi alla sett den bara strax innan för de hade tagit kort medan jag va på toa och sen låg den på baren och sen hittade vi den inte...

så det finns inte så mycket att göra...
Kameran är borta helt enkelt så jag går till baren, ber Krizo hålla koll efter den men jag tror ändå inte att jag kommer se den igen...

så möter jag upp alla igen och de är verkligen ledsna för min skull, för de vet hur mycket jag älskar min kamera och vad den betyder...

jag hänger väskan på axeln och av misstag låter jag handen glida ner över ena bröstet och vad känner jag där...???

JOO.. min kamera :)

och alla börjar asgarva när jag säger att jag hittat den och vi snubblar ut från Sugar och fortsätter skratta och ingen av oss fattar att alla glömt bort att jag la den där...

jag la den där strax efter att jag kom ut från toan, kanske 5 min innan vi skulle gå och sa att där ligger den i tryggt förvar för ingen ska ändå ta mig på brösten... och alla såg det och kommenterade det till och med men det va som bortblåst...

detta var verkligen den roligaste och galnaste grejen på hela kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar