måndag 19 juli 2010

CocaCola Zero och Ahlgrens bilar

så ser min kväll ut och självklart står fläkten på och spray flaskan nära till hands och på datorn går även några avsnitt av älskade Gilmore Girls som jag blivit helt beroende av och undrar varför jag inte kollade på denna underbara serie tidigare i livet... kanske berodde på att jag aldrig hade kanal 5 innan och när jag väl hade de så kollade jag ändå inte för jag vill inte hoppa in i en serie ska jag se den ska det vara från allra första början.. ja jag vet att jag är lite konstig men så är jag... :)

detta gäller dock inte humor serier för de kan man komma in i när som men det skadar ju inte att se dem också från början :)

något jag inte rekommenderar är att dricka en frusen cola.. det är inte gott för all kolsyra försvinner och isen vill aldrig smälta.. :(
ska nog ta och öppna min påse med Ahlgrens bilar som jag hittade i skåpet i köket bland fullkorns pastan som Sandra hade med sig ner sist :) den va till Niklas tårta men det räckte med en påse så nu kan jag gotta mig med den :)

min syster kommer förresten hit i aug, äntligen!!! hennes sambo följer också med så det blir att turista lite grann och så ska jag ta dem till en del restauranger och några barer... och självklart måste de ju till stranden :) men om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad de vill göra eller se... måste ta reda på de så jag hinner planera för de är inte här så många dagar... så det blir fullspäckat schema så det blir ingen vila för dem inte :) ett besök i bouqerian är ju ett måste så hon får sina juicer och sin cocos :)

fick precis veta av sofie att vi är helt ute, för hon visste inte vad/vem Ben 10 är.... och det vet inte jag heller så med andra ord är jag också helt ute... denna sak är tydligen lika stor som batman och spindelmannen i sverige just nu men jag har då aldrig hört talas om de... det blir att forska nästa gång jag är på svensk mark...

har precis lekt lite med min kamera också och tagit lite roliga bilder på mina Ahlgrens bilar :) hoppas att de blev fina... ska ladda in dem strax så ska nog få med en eller flera bilder i inlägget om det nu vill funka bara :)

Sofie å andra sidan hör massa konstiga ljud i köket och hon tror det är en kackerlacka men jag tror det är Sugar som busar eftersom hon nyss va här och drack lite av min coca cola zero :)

jag vill ha en pojkvän som Luke.. han är ju så gullig och helt perfekt enligt min smak... bara så snäll och underbar :)

ja det fick att ladda in bilder :)
eller ja en i alla fall, men bättre än ingen :)
nä nu ska jag kolla vidare på Gilmore Girls och lägga mig och mysa i sängen :)

natti natti!!!

2 kommentarer:

  1. Älskar Ahlgrens bilar - brukar proppa hela munnen full så jag knappt kan tugga! Så blandas alla smakerna! Najs! ;)

    SvaraRadera
  2. du behöver inte oroa dig, vet ej heller vem Ben 10 är.....

    SvaraRadera