onsdag 21 juli 2010

somna

hur lyckas man somna på ungefär samma ställe i en film två gånger??? jag vet inte men jag lyckas.. så får helt enkelt ta och se slutet på The Proposal idag istället... första gången jag såg början va länge sen minns inte när faktiskt men vet att jag aldrig såg slutet då någon började prata om filmen ganska nyligen...

att jag somnar till mina serier är okej för de är inte så långa och det är ändå oftast inom de 10 första minuterna ändå...

igår fick jag inte gå och lägga mig när jag va trött och verkligen ville sova så var vaken ett par timmar längre trots att jag inte ville...
varför kan inte ens rumskompisar bara låta en vara när man säger att man är trött och ska gå och lägga sig.. istället får man en konstig kommentar och så pratar hon på och sen när jag väl kommit in i mitt rum så ropar och ha sig....
sådana saker kan jag bli riktigt irriterad på speciellt när jag är trött och vill vara själv och lägga mig och sova...

nä nu ska jag kolla klart filmen... måste ju se slutet :)

2 kommentarer:

  1. d va val inte jag hoppas jag:) ja kan oxa irritera mig pa sant man maste fa va ibland bara:)

    SvaraRadera
  2. forresten ar det enkelt att somna till samma film:) d vet jag;)

    SvaraRadera